Volgers

Pagina's

zondag 4 juli 2021



Daar ben ik weer eens met een kaart, deze staat als voorbeeld kaart op de Cheerful Sketches Challenge blog.






Dit is Farmer Owen, een digi van Paper Nest Dolls.
Ik heb er deze keer een verjaardagskaart van gemaakt.


We zijn 3 weken op vakantie met de caravan naar Limburg geweest, maar man man wat een weer dit jaar. We hebben in al die jaren nog nooit zoveel regen gehad daar.
Alles nat en vies..... 
Van wandelen kwam niet veel, en m'n man wilde veel mountainbiken daar, ging ook niet.
De paden waren levensgevaarlijk glad.
Dus zijn we maar een aantal dagen eerder naar huis gekomen, volgende keer beter!!

fijne zondag,


 

1 opmerking:

  1. Superleuke kaart met die toffe digi. Mooi gekleurd!
    Wat zonde dat jullie vakantie zo verregend is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!