Volgers

Pagina's

vrijdag 15 januari 2021

Snel weer beter worden!!



Ik kan deze kaart nu laten zien, hij is vandaag ontvangen door m'n dochter.
Ze is herstellende van corona.....
En deze beredame vond ik zo leuk om te kleuren.
Dus een opkikkertje voor de zieke!!







Ik heb een digi gebruikt van Mo Manning,  Beary sick.
Dit afdrukje is er in een dames en heren beer...
Ze is ingekleurd met copic markers en polychromos potloden.
Verder heb ik cardstock gebruikt van Veassen creatief.
Mal van Crealies. 
Designpapier van Lawn Fawn, Perfectly plaid, Spring.


Fijn weekend, blijf gezond!

1 opmerking:

  1. Heel mooi dit beterschapskaartje Ditta, gaat het al weer wat de betere kant op met haar?.. Ik hoor meer dat het een lange tijd kan duren vooraleer je weer de oude bent...
    een akelig virus is het...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!