Volgers

Pagina's

zaterdag 23 januari 2021

Best wishes



Vandaag kan ik deze kaart laten zien, was er gisteravond aan begonnen, en vanmorgen in elkaar gezet.
Gisteravond wilde m'n lief een actiefilm zien op tv, zo'n lekkere "moordendoodslag" geval, en daar hou ik totaal niet van....dus ben ik maar boven aan deze kaart begonnen.




Het is een slimline kaart.
Het designpapier is van Joy! crafts, Vintage.
De witte tag is geponst met "around the page" ponsen van Martha Steward, Deco Fans.




De bloemen zijn gesneden met oude bloemen mallen van MD.
Heb de randjes met distress inkt, dusty concord gekleurd.
Daarna heb ik de bloemblaadjes ingeknipt om ze mooi te kunnen opbollen.




Daarna stampertjes gesneden en de bolletjes zwart gemaakt met een marker.
De blaadjes iets in model geknepen en eronder geplakt.


Fijne zaterdag,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!