Volgers

Pagina's

woensdag 25 november 2020

Kerst draaikaart



Bijna elke week heb ik met Sandra wel een middag dat we samen knutselen.
We hebben ons al een paar middagen op een draaikaart gestort.
Nu kan je een set mooie mallen daarvoor aanschaffen, maar vroeger...ja vroeger, deden we dat ook gewoon met wat we hadden.




Dus dat hebben we nu ook weer gedaan, en met wat aanwijzingen van een Duitse blog is het ons goed gelukt!!


Ik heb diverse plaatjes uit een 3D stansblok van Studio Light gebruikt, Winter Memories.
Mallen van Spellbinders en Crealies.
Cardstock van Vaessen Creatief.
Mini tekststempeltjes van Nicole Verkooijen.


Groetjes en

 

1 opmerking:

  1. Heel leuk deze draaikaart Ditta...leuk modelletje en heeft wel een vintage uitstraling met die prachtige bloementoef erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!