Volgers

Pagina's

zaterdag 21 november 2020

Its beginning to feel a lot like Christmas


Het is de derde week van november, en vandaag staat deze kaart als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Ik heb een digi gebruikt van Bugaboo Stamps, zij zijn een van de sponsers deze maand.




Elephant-christmas-tree heet dit leuke afdrukje.
( mensen die mij goed kennen, weten dat ik gek op olifanten ben.....)

Het designpapier is van Photo Play, Mad 4 Plaid Christmas.
Cardstock van papicolor, kerstgroen nr 18 ( niet meer in de handel) en kerstrood nr 943 .
Ingekleurd met copic markers en faber castell potloden.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij The Paper Funday Challenges:  Anything goes with optional twist: Give thanks/thankful/ grateful.



Fijne zaterdag,


 

1 opmerking:

  1. Adorable Card Ditta! I saw this on Facebook and wanted to come by and tell you about my challenge blog: The Paper Funday Challenges. Stop by, we would love to have your entries www.paperfunday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!