Volgers

Pagina's

zondag 10 mei 2020

Sprinkled with love




Eindelijk heb ik weer eens wat te laten zien hier.
We zijn erg druk in huis geweest, de woningbouwvereniging waar we een huis van huren, heeft een grote renovatie aan de daken en buitenkanten van de huizen laten uitvoeren.
Wat een troep en wat een overlast heb je daarvan!
Bijna 10 weken hebben we met stellingen en doeken om ons huis gezeten. 
En deze week was eindelijk alles klaar. Dus konden we de zolder weer netjes maken. 
Gisteren de tuin weer in orde, zodat we eindelijk weer fatsoenlijk buiten kunnen zitten!!




En toch heb ik ter ontspanning wat kaarten kunnen maken...
Naar voorbeelden van Eileen Godwin.
Zij maakt zulke prachtige kaarten!!
Op haar FB staan flimpjes waarin ze laat zien hoe en wat ze gebruikt.






Fijn zondag allemaal,




2 opmerkingen:

  1. Wat zien ze er mooi uit allemaal, echt schitterend 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een práchtige kaarten laat je vandaag hier zien Ditta. Dit zijn echt kleine kunstwerkjes vind ik.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!