Volgers

Pagina's

vrijdag 22 mei 2020

May your day bloom with happiness



Sinds gistermorgen staat deze kaart als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.
Ik dacht dat ik hem via het automatische schema geplaatst had....nou niet dus.
Dan maar nu met het handje.






Ik heb een digi gebruikt van Bugaboo stamps, garden girl.
Ingekleurd met copic markers.

Jullie hebben nog een kleine week om met deze uitdaging mee te doen!
Elke maand zijn er leuke prijzen te winnen.



Ik heb voor deze kaart gebruikt:
Cardstock van Kippershobby.
Designpapier van Maja Design, enjoying outdoors.
Ronde mallen van Crealies.
Bloemenmallen van Elizabeth Design.

Fijn weekend en blijf gezond!




1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje! Verjaardags kaart gisteren mogen ontvangen, dankjewel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!