Volgers

Pagina's

maandag 10 juni 2019

Create it!




Ik ben al een aantal jaren een volger van Jennifer McGuire.
 Zij maakt van die prachtige kaarten met hele leuke technieken.
Deze week stond er weer een hele leuke film met een gave techniek op YouTube.
Gisteravond heb ik even zitten stoeien met oxide inkt, mallen en borsteltjes....
Was nog echt niet gemakkelijk om er iets mee te fabriceren….
Maar er is toch iets leuks uit gekomen!






Heb een aantal achtergrondjes gemaakt,
 dus kan ik even vooruit om er een stel kaartjes mee te maken.
Het is een super leuke techniek, alleen wil (moet!!) ik wat andere mallen erbij hebben.....
De teksten zijn van Arts Specially en Katzelcraft.


Fijne dag allemaal,





3 opmerkingen:

  1. super leuk, ik zal eens kijken hoe ze dat doet :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er mooi uit! Zo netjes en strak! knap hoor. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind ze allebei heel leuk Ditta met goede teksten!
    Ben benieuwd naar deze techniek en zal het filmpje een bekijken.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!