Volgers

Pagina's

donderdag 6 juni 2019

Be Challenged...



Met deze "kaart" doe ik mee met de challenge bij Be Challenged.
Elke maand is daar een nieuwe uitdaging. Hele leuke patroontjes en voorbeelden.
Deze keer heb ik er een kerstkaart van gemaakt. 
Daar kan je toch nooit te vroeg mee beginnen....



Het designpapier is van Lemoncraft, Christmas Greetings.
Cardstock van Papicolor.
Bloemenmallen en takjes zijn van MD.
Kerstbomenmallen zijn van Gummiapan.
En het engeltje is een super oud 3D plaatje van Morehead Inc.


Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Wat een aparte kerst kaart , vroegen ze rondjes?
    mooi gemaakt en de echte kerst kleuren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder geheel. Het is zo net een kerstkrans. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!