Volgers

Pagina's

dinsdag 16 april 2019

Lilly jug





Sinds zondag staat deze kaart als reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.
Maar zoals veel mede hobbyisten was ik dit weekend op de Art Specially in Nijkerk.
2 heerlijke dagen, kijken, kopen en workshops volgen.
Leuke dingen gezien en veel gezellige mensen ontmoet!
Helaas moest ik gisteren de hele dag werken.
En na drie drukke dagen heb ik vandaag rustig aan gedaan.
Even wat gespeeld met de nieuwe aankopen.....daar kan ik binnenkort wel wat van laten zien.




Maar nu deze kaart, hij staat op de Cheerful blog.




Ik heb een digi van Sheep ski design gebruikt, Lilly jug.
Ingekleurd met copic markers.


Fijne avond allemaal,




1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart, en je digi ook mooi ingekleurd ook al heb je niet veel kleuren gebruikt.Warme kleuren .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!