Volgers

Pagina's

zaterdag 27 april 2019

Important



Het was vandaag echt weer eens ouderwets "koningdag"weer…
Regen, hagel en kkkkkkoud.




Dus heb ik mezelf vermaakt met het maken van pakketjes voor m'n kaartcluppie volgende week.
Dat kan maar weer klaar zijn...
Daarna nog even wat aan een kaart gedaan. 




Onlangs kwam ik op YouTube een hele leuke site tegen, met kaarten, maar ook met leuke projectjes.
Onder andere dit gave doosje met notitie papiertjes.




Het was even een klus om de inches naar cm te zetten.
Met behulp van een rolcentimeter met cm en inches aan iedere kant, ging het prima.
Het doosje meet 9.5 bij 6.5 cm, niet super groot.
De notitie papiertjes heb ik van copy papier gesneden.
Het designpapier is van een blok van MD, seabreeze.


Fijn weekend allemaal,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!