Volgers

Pagina's

vrijdag 15 februari 2019

Schuifkaart....




Onlangs heb ik samen met een vriendin een middagje geknutseld.
En hebben we deze kaart gemaakt.
Het is een workshop van Janet Blaauw, van 26 sept. 18.
Stond sinds die tijd op m'n lijst, en eindelijk eens gemaakt!




Vond een plaatje dat bij de kleurtjes van het papier paste, zelfs de bloemen zijn van bijna dezelfde kleur.




Ik heb designpapier gebruikt van Studio Light, Memories of summer.
Het plaatje is van Gerda's hobbyshop.
De randpons is van Martha Steward, doily lace.
Verder bloemen uit voorraad.


Fijn weekend voor allemaal,




4 opmerkingen:

  1. Ditta dit is echt superknap gemaakt.
    En inderdaad scrappapier en plaatje passen perfect bij elkaar.
    Leuk modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitvoering van deze kaart.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend! Zo mooi met deze kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ditta.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!