Volgers

Pagina's

dinsdag 5 februari 2019

CAS kaart....



Zondagavond kreeg ik weer de Cardmaking & Papercraft, m'n dochter kan hem gelukkig nog steeds te pakken krijgen.
Hier op't dorp niet meer, zo jammer...
En daar staan weer veel mooie CAS kaarten in.
Kon het niet laten om er snel eentje na te maken.




Ik heb een vierkant malletje ( 3cm) van Crealies gebruikt, Crea-nest-Lies XXL nr 50.
Heb 10 verschillende vierkantjes uitgeponst, en opgeplakt.
De overhangende stukjes afgesneden.
Designpapier is van de A, en daar zit een glittertje op.


Fijne avond allemaal,



5 opmerkingen:

  1. wat een toffe kaart! super met die kleine vierkantjes en leuke motiefjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je kaart is prachtig Ditta, je hebt heel mooi dessin-papier gebruikt om de vierkantjes uit te stansen. Bijzonder mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart! PRachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel erg mooi Ditta
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!