Volgers

Pagina's

vrijdag 20 april 2018

In gedachten....




Deze kaart heb ik nog niet laten zien, ik heb hem al een aantal maanden terug gemaakt, voor het overlijden van de moeder van m'n vriendin.
Het zijn nooit de leukste soort kaarten, maar ze worden wel op prijs gesteld.




Ik heb de kaart helemaal wit gehouden, glanspapier van Papicolor.
Kaders gesneden met de vierkante mallen van Crealies.
Bloemen met stansen van Spellbinders.
Blaadjes van Creative Expressions.
Swirl  en tekst van MD.

Fijne avond allemaal,




5 opmerkingen:

  1. Prachtig en stijlvol condoleancekaartje Ditta
    zo mooi in alleen die witte kleur en ook de tekst is prachtig...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart, en ja we hebben ze af en toe nodig maar liever niet.
    Ik maak ze eigenlijk nooit maar weet dat ze het wel waarderen
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie rouwkaart!
    voor de ontvanger doet het goed te zien dat aan hen gedacht wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi en stijlvol. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm echt keileuk, ook al is de aanleiding niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!