Volgers

Pagina's

maandag 16 april 2018

Druk op pauze en geniet!!





Deze kaart staat als reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.
Al sinds zaterdag, maar ik was voor 2 dagen naar de Art Specially Stempel Event.
Het walhalla voor stempelaars!!!
We hebben weer genoten, leuke dingen gezien en gedaan.
En.....weer leuke stempels gekocht.
Die zullen in de loop van tijden wel langs komen hier.




Dus moet ik nu gauw de schade inhalen en deze kaart plaatsen...
Kijk eens op de blog en doe gezellig mee met de uitdaging!




Ik heb een afdrukje gebruikt van een van de sponsers deze maand, nl Dr Digi.
Deze leuke digi heet:  bathtime Deirdery.
Ingekleurd met copic markers.
Het design papier is van First Edition, beyond the shore.
Knoopjes en tekst zijn van MD.


Ik ga m'n nieuwe stempels mounten en weer een plekje geven.
Fijne avond allemaal,


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!