Volgers

Pagina's

zondag 4 februari 2018

Hugs and Kisses.....



2 Weken terug hadden we weer eens een knutseldag met de meiden, en daar hebben we de harmonicakaart van Jenine gemaakt.
En eindelijk heb ik hem klaar.....
Het was een gave kaart om te maken, maar wel een klus!!








En nog een grotere klus om hem mooi op de foto te krijgen.
Maar met een beetje hulp.....( vandaar die duim...)
Designpapier van Noor design, Carpe Diem.
Fluweel papier.
Tekst van DLS Design, Karin Joan en MD.
Mallen van bijna iedereen....


Fijne zondag allemaal,
ik ga nu nog even genieten van het lekkere, maar koude weer.




1 opmerking:

  1. Woooow.... schitterend deze harmonicakaart Ditta, prachtig papier gebruikt en hele leuke accentjes erop ...
    deze staat ook nog op mijn To Doo lijstje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!