Volgers

Pagina's

zondag 25 februari 2018

Flower Foam




Vandaag heb ik deze kaart gemaakt, met bloemen van Flower Foam.
Heel dun spul, dat moet je warm maken met of een reisstrijkijzertje of je heattool.
Nu heb ik gezien hoe Leane de Graaf het voordeed, je uitgesneden bloem even tegen je strijkijzertje houden, en het vormt zich vanzelf.
Even een gaatje erin en een meeldraadje erdoor....
Nou vergeet het maar....voordat je een beetje bloem voor elkaar hebt...
Verbrande vingers...heet strijkijzertje...heette lijm pistool....
Maar goed de aanhouder wint!!




En dit is het dus geworden!!




Had bij een andere bloem verkeerde inkt gebruikt, alles blauw, bureau, vingers, trui....
En de andere dag nog afgeven....hup in de prullenbak.
Gelukkig eind van de week de demodagen, even goeie inktpadjes kopen!
( Heb natuurlijk helemaal geen padjes in huis...)


Fijne avond allemaal, ga nu nog even tv kijken, en heel vroeg m'n bedje in.
Ben snip verkouden en hoest me een ongeluk...



4 opmerkingen:

  1. Je bloem is erg mooi geworden. Hoop alleen dat je vingers niet al te verbrand zijn

    Groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zijn toch je foam bloemen geworden Ditta...Ik ben ze donderdag ook aan het maken geweest...en met de heattool verwarmt...en tjee wat krimpen ze dan...Ik kon de kleinste bloem gewoon niet meer gebruiken toen de meeldraadjes er door friemelen...ging ook van geen meter....
    Maar.....toen wat You Tube filmpjes bekeken en zowaar nu krijg ik ze er vanzelf door...
    En toen met het lijmpistool aan elkaar en erop gelijmt..


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje en de bloemen zijn prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Mooi hoor die bloem.
    Ik heb ook ergens gezien dat je dat spul zonder het te verwarmen kunt gebruiken, met je vingers wat vormen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!