Volgers

Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Vraagje!!






Ik heb even een vraag aan alle dames die regelmatig op m'n blog kijken.
Heeft er iemand van jullie ervaring met de combinatie cricut create en de gypsy.
Ik heb onlangs een gypsy aangeschaft en geprobeerd ermee te snijden.
 Bij het aansluiten van beide apparaten moest ik een soort opdate maken, zo gedaan.
Maar nu kan ik de create niet meer gebruiken, compleet van slag.
Er branden aan de linkerkant van het toetsenbord 10 groene lampjes en op het scherm boven in zie je alleen 8 zwarte vlakjes. Verder regeert hij nergens meer op.
Is er iemand die mij verder kan helpen of weet wie er meer verstand van deze snijapparaten heeft???


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!