Volgers

Pagina's

zondag 1 februari 2015

De nieuwe challenge....





Wat gaat de tijd toch snel, de eerste maand van 2015 is alweer voorbij.
Dat betekend dat op de Creatieve Zebra de challenge weer van start gaat.
We willen kaarten zien met een vervoermiddel er op, denk aan fiets, auto, vliegtuig, maar ook rolschaatsen of skateboard.


Mijn collega's van het DT hebben hele mooie kaarten gemaakt, neem eens een kijkje op: 

Ook mijn kaart is daar te zien:




Ik heb er deze keer een "mannen"kaart van gemaakt.




Maar wel met "frutsels"......
Ik vind kaarten voor een man moeilijk, ben ik hopelijk niet de enige...toch??




Ik heb designpapier gebruikt van Maja Design, Vintage Summer Basics.
Cardstock van Papicolor, donker bruin, nr 38.
De bloemenmal is van Joy! 6003/0024.
De mal achter het plaatje is van Noor! Design, 6002/0356.
De flimstrip is van Die Namics.
En de swirl is van MD.
Het 3D plaatje komt van een vel van Gerda's-hobbyshop.
Lint en plakparels komen uit eigen voorraad....en ook die roosjes...


Fijne zondag allemaal, t'is hier nat en koud, dus een perfecte dag voor de hobbykamer....



1 opmerking:

  1. Hoi dita ik vond je kaart zo mooi dus ben even verder gaan kijken naar je blog en meteen maar volger geworden!!
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!