Volgers

Pagina's

dinsdag 16 september 2014

Dikke knuffel...voor jou van mij....





Dit weekend heb ik ook deze kaart gemaakt, kon hem alleen niet laten zien omdat m'n dochter ( want hij was voor haar!) hem nog niet ontvangen had.
Maar vandaag lag hij in haar brievenbus.






Het afdrukje is een digi van Sylvia Zet van Wee Stamps, en heet Ruby.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt, derwent potlood en pan pastel.




Voor de bloem heb ik ponsen gebruikt van Nellie Snellen, FLP 30/28, 31 en 43.




Het patroon heb ik afgekeken van internet....
Het designpapier is van Joy! crafts, Romance.
Cardstock is van Papicolor.
De hoekjes en de swirl is van MD.
Verder heb ik smal satijnlint gebruikt en plak parels, en houten hartjes.


Fijne avond allemaal,



6 opmerkingen:

  1. Het is een schatje Ditta, nog van harte gefeliciteerd met je dochter.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Ditta, daar zal je dochter vast heel blij mee zijn. En die wee stempels blijven ook zo leuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend is je kaart voor je dochter Ditta, wat heb je mooi gekleurd, de bloem springt er helemaal uit, ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gemaakt weer Ditta. Gefeliciteerd met je dochter en tot gauw.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!