Volgers

Pagina's

maandag 1 september 2014

Challenge 13, kinderkaart




Vandaag is het alweer september, de maanden vliegen voorbij.
Voor je het weet is alweer kerst.....

Maar de eerste van de maand betekend dat de nieuwe uitdaging op De Creatieve Zebra weer van start is gegaan.
En die is voor deze maand: een kinderkaart. 
Dit is mijn bijdrage:




Zelf heb ik geen kleine kindertjes in m'n directe omgeving, dus is het best moeilijk om iets leuks te verzinnen.
Gelukkig bezit ik veel leuke tijdschriften.....




Het idee voor deze kaart komt uit de Cardmaking & papercraft.
Daar zat ook dit schattige stempeltje bij!




Ik heb designpapier gebruikt van Me to You, spring chic.
Craft papier van Bazzill.
Stempeltje uit een set van Jennifer Ellory,
free gift bij de Cartmaking & papercraft juli 2014.
Kant, knoopjes en zigzagband, markt.
Tekst, Noor!, scrabble letters.
Distress markers, diverse kleuren.



Fijne dag allemaal,



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!