Volgers

Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Uitdaging nr 11 DCZ....Just because




Vandaag alweer 1 juli, de helft van het jaar is weer voorbij....
Mensen mensen wat gaat de tijd toch snel!

De nieuwe uitdaging op DCZ gaat vandaag ook weer van start.
Deze keer verwachten we een zomerse kaart, zonder stempel /afdrukje, tekst mag wel!



Dit heb ik ervan gemaakt.
Het idee komt uit een Engels stempeltijdschrift.




De bloemen zijn eerst gestempeld met een super oude stempel, ik weet niet eens meer van wie.
Het was wel een van m'n eerste stempels...
Daarna uit geponst met een retro flower pons van Paper Shappers.
En geinkt met Distress inkt, Black Soot.
Een gekleurde brad erin.
De spetters zijn van PaperArtsy, HPXT01.
Ik heb de kleur van de spetters terug laten komen naar de kleur van de brad's.


Fijne dag allemaal,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!