Volgers

Pagina's

zaterdag 19 juli 2014

Blessed.....

  


Hier is een kaart die ik nog niet heb laten zien.
Komt ook uit die serie die ik onlangs gemaakt heb.




Ik heb een groot stuk papier bestempeld met verschillende stempeltjes en distress inkt.
Daarna er dubbelzijdig pak achter geplakt, en in reepjes gesneden.
Die zijn weer geinkt aan alle kanten, en opgeplakt.




De bloem is gestempeld met een oude achtergrond stempel en uitgeponst.




De tekst is van Fiskars.


Fijne avond allemaal, ik ga nog een uurtje buiten genieten van de warme zomeravond!





1 opmerking:

  1. Heel mooi dat gebeuren midden op jouw kaart.
    Helemaal in balance. Heel mooi om naar toekijken.
    Die mag wel op mijn deurmat vallen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!