Volgers

Pagina's

zondag 23 juni 2013

Vintage jongetje





Gisteravond heb ik deze kaart gemaakt, alleen was het door al die regen te donker om een foto te maken.
Dus zet ik hem nu pas hier.
Het is weer een vintage kaart, en hij doet mee met de challenge op de WLVC blog.
En de uitdaging daar is, maak een kaart of creatie met een dier als extra.
Dus een jongetje of meisje met dier.




Het design papier is uit een wat ouder blokje van Prima Marketing, Nature Garden.
En het cardstock is van Papicolor nr 42 ijsblauw.




Het plaatje is van een vel van Gerda's hobbyshop.

Fijne zondag allemaal, hier is het erg nat en koud.
Dus ga ik maar weer verder kaarten maken!



12 opmerkingen:

  1. Leuk Ditta!
    Mooie kleuren, lief plaatje en wat een super leuke details weer!
    Leuk dat je weer meedoet bij WLVC!
    En neem gauw een kijkje op het blog want we vieren feest en doe gezellig mee!!?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ditta.
    Een heel lief kleurtje en leuk in elkaar gezet

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart en mooie kleuren heb je gebruikt Ditta,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even niet alleen bezig zijn met de bloghop maar ook de challenge heeft onze aandacht nodig en dus ben ik hier om jouw prachtige kaart te bewonderen. Wat een plaaaaaaatje!!!! Echt heel mooi, supermooie kleuren, lief plaatje, leuke details....heel geslaagd. Fijn dat je meedoet bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met prachtig papier en een lief plaatje. Heel stijlvol. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ditta,
    Wat heb je een prachtige Vintagekaart gemaakt, helemaal super..en heel leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..groetjes van Ans..
    ps. leuk dat je volger bent geworden van mijn Blog, ik ga je volgen...

    en..volgens mij ben je 1ste geworden bij Scrapscardschallenge..gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb het ook zo net gezien! Leuk dat je volger geworden ben!

      Verwijderen
  7. Hoi Ditte,
    Een prachtige kaart, met mooie details! Top!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje Ditta, mooi papier en prachtige details.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC,
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ditta,

    Mooie vintage kaart ,mooie kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ditta, en een super lief plaatje erop, bedankt voor het meedoen bij wlvc.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!