Volgers

Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

Tilda binding flowers.





Daar ben ik weer, afgelopen week heb ik dit kaartje gemaakt voor  challenge nr 19 op de 
Maar omdat ik het een beetje druk gehad heb met een paar shirts naaien, heb ik niet eerder tijd gehad om hem te plaatsen.




Ik heb designpapier gebruikt van MD, Pretty Papers bloc, Springtime.
Verder heb ik cardstock gebruikt van Papicolor, nr 15 roze en nr 42 ijsblauw.



Het afdrukje is  een stempel van Magnolia, Tilda binding flowers.
Ik heb haar ingekleurd met copic markers.

Huid E0000. 00, 21, 93.
Haar E 50, 18, 35, Y 32.
Jurkje BG 70, 72, 75.
Bloemen G 28, 29, R 81, 85, B 60, 63, 66.
Lint G 24, 95, 99.

Ik heb Tilda uitgesneden met een nieuwe mal van MD CR 1249.




En de vlinder is gesneden met een Floral Flourishes, en daarna heb ik er glitterlijm op aangebracht.
Alleen is dat niet goed te zien op de foto.




8 opmerkingen:

  1. wat een leuke sketch, en je magnolia is weer een bjoetie Ditta schitterend ingekleurd.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart Ditta. Mooi gekleurd, leuk gecombineerd met van alles.....supers!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Ditta, ook héél mooi gekleurd, het papier is ook schattig, ik vind het een héle mooie kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schatje Ditta. Mooie mal en leuk versierd.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ditta,

    Prachtig kaartje heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ditta , wat een mooi zomers kaartje .... met bloemen en vlinders. Leuk dat je meedoet bij TFM. Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!