Volgers

Pagina's

zondag 17 juni 2012

Mister Fixit



Vandaag wil ik deze kaart laten zien, heb deze vanmorgen gemaakt.
Hij is voor een neefje, die morgen jarig is.
En zoals bijna alle mannen in onze familie, werkt ook hij in de bouw,
dus kan het niet missen, een kaart met.....
.....een stoere bouwvakker....


De digi is van Mo Manning, Mister Fixit.
En ingekleurd met copic markers.


Het DP komt uit een blokje van de Action.
 Het cardstock is van papicolor.
De tekst heb ik met de dymotang gemaakt, en met lekker veel nietjes vast gezet.

Fijne zondag, 




3 opmerkingen:

  1. Wat een stoere mannen kaart zeg. heel leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaart Ditta en heel geschikt volgens mij voor je neefje z'n verjaardag.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Ditta, prachtig zeg !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!