Volgers

Pagina's

woensdag 20 juni 2012

Sweet n Sassy



Zondag heb ik ook deze kaart gemaakt, het afdrukje had ik vorige week al gekleurd.
En nu dit ermee gemaakt.
Deze stempel en nog 3anderen van Elisabeth Bell,
heb ik vorige week zaterdag op de braderie gekocht.
De hobbyzaak hier gaat er mee stoppen en verkocht heel spullen voor bijna niets!
Ook 2 stempels van Sugar Nellie, gekocht voor € 2.50 per stuk.
Dat kan ik natuurlijk niet laten liggen.....


Ik heb DP van Maja Design gebruikt.
Het afdrukje is gekleurd met copic markers, 
en uit gesneden met een ovaal van spellbinders.


De rand achter de bloemen is geponst met een MS pons.
Ik heb bloemen uit eigen voorraad gebruikt, 
en de blaadjes zijn gesneden met een creatable.
De tekst is van Nicole Verkooijen.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden, laat een berichtje achter.
Tot de volgende keer,


3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart! Mooi papier in mooie kleuren en een hele leuke stempel! Wat heb je geluk gehad dat je voor weinig geld leuke stempels hebt kunnen kopen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ditta. En bof jij even dat je voor erg weinig geld zo iets moois kan kopen.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!