Volgers

Pagina's

zondag 22 april 2012

kerstactie kaarten 15 en 16



Gistermiddag heb ik weer een paar kerstkaarten gemaakt voor de kerstactie op de club van Tiets,
nummer 15 en 16.
Moet er 4 iedere maand maken.
Ben helemaal in de vintagestijl, deze maand!





Heb DP van Pion gebruikt, cardstock van papicolor.
De grote doily is geponst met een ponsset van Martha Stewart, Eyelet lace.
De kerstboom en ijskristal zijn MD.
Het takje is ook van Martha.
De bloemen komen uit eigen voorraad.



Bij deze kaart heb ik kraftcardstock  van Bazzell gebruikt, en DP van Maja Design.
De grote ijskristal is gesneden met een Spellbinder.
De kleintjes zijn geponst.
Ik heb er een randje met de hand  omheen geborduurd.
De bloemen zijn gesneden met een creatable.
Het plaatje is van MD, Vintage Christmas.

Fijn zondag allemaal, en tot de volgende keer,




2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten al gaat mijn voorkeur uit naar de bovenste, wat een geweldige kaart is dat!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ditta

    Ik vind ze allebei erg mooi, ik ben dol op vintage.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!