Volgers

Pagina's

vrijdag 20 april 2012

Dank je wel....




Afgelopen dinsdag hebben we bij Dili een workshop gehad van Anita.
Daar hebben we deze kaart met allerlei stempel technieken gemaakt.
Gisteravond heb ik tijd gevonden om hem af te maken.








We hebben heel veel stempels gebruikt, en een hele serie technieken.
Ik heb van de distress inkt, de kleuren Shabby Shutters en Tumbled Glass gebruikt.
Op de vaste Tag is een stempel van Hero Art gebruikt-Delicate Blossom, 
en die heb ik ingekleurd met Victorian Velvet en Fired Brick.
Er zijn bloemen op geplakt die geembost zijn,
vlinders die geembost met seafoam embossing poeder.
Verder is er een band omheen gemaakt, zodat hij bij elkaar blijft tijdens het versturen.


We hebben erg gelachen, was een heerlijke dag, ondanks het noodweer op de terugweg!
Tot de volgende keer maar,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!