Volgers

Pagina's

zondag 15 mei 2011

Omdat jij......


heel bijzonder bent!

Het is alweer even geleden dat ik een kaart geplaatst heb, druk druk druk.
Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis,
 wacht op een plaatsje in een verpleeghuis.
En dat duurt nog wel even....

Maar vandaag heb ik er toch een kunnen maken:

Het papier is van Maja Design, en het cardstock van papicolor.
.De roosjes en knopjes zijn uit mijn voorraad, evenals de knoopjes.
De blaadjes zijn gesneden met een creatable.
Het afdrukje is van Mo Manning, wonderfull day.
Die heb ik ingekleurd met copicmarkers.
Ik vindt haar zelf goed gelukt, dus durf ik deze kaart hier te laten zien.

Tot de volgende keer,
Liefs Ditta.




4 opmerkingen:

  1. Sterkte!!! Hele mooie kaart, mooi ingekleurd en schitterend papier!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ditta,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Sterkte met alles.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Een prachtig geheel, papier, kleuren, afbeelding, super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gave kaart zeg

    tot woensdag
    liefs DILI

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!