Volgers

Pagina's

maandag 9 mei 2011

Hartelijk Gefeliciteerd



Vandaag heb ik toch nog even tijd gevonden om een verjaardags kaart te maken.
De schoonmoeder van m'n dochter is woensdag jarig,
heeft geen computer, dus kan ik hem wel laten zien.


Een beetje van mezelf en een heleboel van Marieke.
Ik heb, nu mijn moeder weer in het ziekenhuis ligt, geen tijd om zelf iets uit te vinden.
En dan is een mooi voorbeeld erg gemakkelijk!

Het 3d plaatje en het dessinpapier zijn van Marieke.
De swirl is gesneden met een creatable, het randje is geponsd met een MS.
En het mooi patroon in het dessinpapier ie ge-embosd met een designable,
de DS0907.

Tot de volgende keer,
Liefs, Ditta.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!