Volgers

Pagina's

donderdag 15 augustus 2024

Lots of Love



Sinds gisteren staat deze kaart als reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt van Last Minute Manda, Flower Animals.




LMM is een van de sponsors deze maand.

Ik heb deze digi met Derwent inkense potloden ingekleud.
Het designpapier is van Graphic 45, secret garden.
En het cardstock is van papi color en Kipperscreatief.




Dit is de sketch van deze maand, de uitdaging loopt tot 28 augustus.
Elke maand zijn er leuke prijzen te winnen!

Fijne avond en...

 

1 opmerking:

  1. Lastig kleuren he, deze digi (vind ik, ik heb het ook gekozen), maar het ging jou heel goed af.
    Hele mooie kaart, de tekst is perfect bij de digi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!