Volgers

Pagina's

vrijdag 9 augustus 2024

Color block mini cards



Vandaag laat ik 4 kaarten zien die Sandra en ik dinsdagmiddag gemaakt hebben, naar een idee van Sue's Paper Creations op PAPERCRAFT MEDLEY op FB.
Het idee is dus NIET van mijzelf!!!




Een heel leuk idee, je plakt 5 strookjes papier van 2 cm breed bij 10 cm lang, op een stukje cardstock van 10 bij 10 cm. 
Dat doe je 4 keer. 
Daarna leg je die 4 beplakte stukjes tegen elkaar aan. 
Plak ze even aan de achterkant met verwijderbaar tape.
Dan neem je een grote stempel, en je stempelt dat in de midden van die 4 stukjes.
Die 4 stukje plakje op een mat en dan op een basis kaart van 12.5 bij 12.5 cm.
Een leuke tekst erbij en klaar!



Op deze foto kan je zien hoe er gestempeld is...










Zo kom je eens op een leuke manier van je restjes papier af.....
De stempel die ik gebruikt heb is van Woodware, Scented Blooms.
Verder wat restjes cardstock van papi color. 

Fijne avond allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Wat leuk!!
    Het lijkt een beetje op het "One Sheet Wonder" stempelen waar ik een tijdje geleden van in de ban was.
    Dit is ook een super leuk idee om te onthouden.
    Mooie serie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!