Volgers

Pagina's

vrijdag 17 mei 2024

Rozen....



Ben een aantal dagen terug aan de slag gegaan met de nieuwe set mallen van Elizabeth Crafts design, hiermee zijn de mooiste rozen te maken.
Na het bekijken van een filmpje op FB van Rajni Chawla, heel wat oefenen  hoe ze te maken...is het me aardig gelukt.




Alleen die kleintjes, pfff dat is een flink gepriegel.

Om de rozen kleur te geven, heb ik Distress inkt gebruikt, Victorian Velvet.
De blaadjes zijn met Mowed Lawn gekleurd en een vleugje Victorian velvet aan de randen.
De mallen zijn van ECD, Florals 27.
De tekst is van Fiscars Quotes,  Make a wish.



Fijn weekend iedereen,




 

1 opmerking:

  1. Een hele mooie chique kaart met de mooie rozen en achtergrond mal. Ook een mooie tekst. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!