Volgers

Pagina's

woensdag 15 mei 2024

Congrats



Hier zijn de kaarten die we gistermiddag op onze knutselmiddag gemaakt hebben.
Het idee hiervoor kwam ik een tijdje terug tegen op Pinterest.
Alles wat ik leuk vind of een idee waar ik een kaart mee kan maken, dat sla ik op.
En onderstaande kaart was er een van.




Het was wel even een gepuzzel hoe ik dat open vierkantje zo moest krijgen, want in het set vierkante mallen zit geen echt opvolgende maten. Dus wordt het randje in plaats van 3 mm, 5 mm. En dat was veel te dik, en niet mooi!




Dus even flink zoeken in m'n mallen voorraad, of er niet een goed maat mal tussen zit.
En ja wel, een goede maat bij een set van een goedkoop merk!
San en ik hebben nu een set leuke kaarten klaar, eenvoudig en licht van gewicht.
En dat is in deze tijd met die steeds duurder wordende postzegels ook belangrijk.

Fijne middag allemaal,







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!