Volgers

Pagina's

zaterdag 16 maart 2024

Happy mail



Van de week zag ik op de fb pagina van Olga Mulder aka castella 294, deze leuke eenvoudige kaart.
En op haar youtube kanaal staat een filmpje waarop ze uitlegt hoe te maken.




Het is een lekkere snelle kaart om te maken.
Ik heb hem opgefleurd met bloemen gesneden met mallen van ECD florals 8.




Het cardstock dat ik gebruikt heb is van papicolor, nr 922 heide en perla 164. ( glans cardstock, oude voorraad)
Deze 2 kleuren ton-sur-ton bij elkaar.
Druppeltje zwarte Nuvo Cristal Drops in de hartjes.


Fijne avond allemaal,



 

1 opmerking:

  1. Oh joh wat mooi is dit.
    Juist het zwarte erbij, geeft wat pit, wat extra's zeg maar.
    Ik ga even het linkje aanklikken....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!