Volgers

Pagina's

zondag 10 maart 2024

Boekje...


Eind januari had ik een doosje gemaakt met daarin een "laddertje" met tekst erop.
Een tijdje terug heb ik met dat ideetje een boekje gemaakt.
Maar nu met "beterschap" erin. 




Ik heb er een 5 eurocent bij gezet, dan kan je zien hoe piepklein het boekje is.
Ooit heb ik van iemand een kerstwens in zo'n klein boekje gehad, en dat vond ik zo leuk dat ik het altijd bewaard heb. En nu kon dat als voorbeeld dienen voor dit boekje.




Het designpapier is van Reprint, spring in Tuscany.
Verder heb ik crèmekleurig copypaper, boekbindlinnen en wat karton gebruikt.
En de letters zijn gesneden met alphabetmalletjes van Marianne design.

Fijne avond allemaal,




 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!