Volgers

Pagina's

zaterdag 1 juli 2023

This is your day



Het is alweer juli, de eerste 6 maanden van 2023 voorbij, wat gaat het toch hard.
De nieuwe uitdaging op de Cheerful Sketches Challenge Blog, nr 122, is ook weer van start gegaan.




En ik heb voor deze voorbeeld kaart een digi van All Dressed Up gebruikt , een van de sponsors deze maand, summer icecream.


Wel heel erg toepasselijk bij het weer van de afgelopen weken, een lekker ijsje om af te koelen!!

Het designpapier is van DLS, Gorgeous.
Het cardstock is van Craft Emottions.

Doe mee met de uitdaging, er zijn elke maand leuke digi's te winnen



 

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en de ijsjes gingen er ook lekker in met het warme weer.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!
    Het dp is perfect voor deze digi.
    Zo leuk gemaakt.
    Ik heb op de achtergrond dp gelegd en daarop 2 stroken in de vorm van een plus geplakt. Leuk om te zien dat jij juist voor allemaal 4kantjes koos.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!