Volgers

Pagina's

maandag 24 juli 2023

Thanks



Na weer 2 weken op de camping in Limburg, zijn we alweer een paar dagen thuis.
Alles gewassen en schoon in de kast, alle kampeerspullen opgeruimd, caravan weer in de stalling.
En gisteren had ik weer heel veel zin om een kaartje te gaan maken.
Ik had op pinterest weer diverse leuke kaarten voorbij zien komen, weer onder een stel leuke met aardbeitjes erop.
En ik wist zeker dat ik aardbei mallen had, was even zoeken, en ja gevonden!!
Vanmiddag heb ik er een kaart mee gemaakt.




Het zijn wat oudere mallen, ook van Elizabeth Craft Design. (1149 Strawberries)
En zo te zien ook niet meer verkrijgbaar.
De beitjes zijn met Distress ink op kleur gebracht, Barn door, Fired Brick en Aged Mahagony.
De pitjes zijn gekleurd met Mustard Seed, en de blaadjes met Crushed Olive, Peeled Paint en Forest Moss.

Fijne avond allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Zomerkoninkjes, zo noemen ze aarbeien toch?
    Mooie kaart, het embossing gedeelte maakt het helemaal af.
    Thuis is ook weer fijn hè?!
    En..... weet lekker al je spullen bij de hand om een kaart te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!