Volgers

Pagina's

maandag 23 november 2020

Slimeline kaart



Ik had onlangs voor m'n verjaardag kadobonnen gehad en daar heb ik een paar mooie bloemenmallen en een ornamentmal voor gekocht.
Gistermiddag heb ik er een slimeline kaart mee gemaakt.




De bloemen zijn gesneden met de Florals 4 en handgeschept papier. (dat lag al jaren te wachten hier op...)




Ik heb heel licht wat blauwe Memento inkt, Summer Sky, op de randen gedaan.


De bloemen en ornament mallen zijn van Elizabeth Crafts Design.
Het designpapier komt uit een blok van de A,  Craft sensations, Christmas.
Daar heb ik wat tekst op gestempeld, spetters d'r op gespetterd.
Nuvo glitter drops aangebracht. (zie je slecht op de foto)
Het cardstock is van papicolor, wit nr 930.


Fijne avond,


 

1 opmerking:

  1. prachtig is dit slimline kerstkaartje Ditta...hele mooie bloemen en swirls erop en het leuke plaatje past er perfect bij...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!