Volgers

Pagina's

donderdag 12 november 2020

Gnome with Christmas tree



 Het kerstkaartenvirus toegeslagen.....
En ben ik eindelijk begonnen met het maken wat kaarten.




Ik heb een serie digital afbeeldingen gekocht van Laurie Furnell, Christmas gnomes.
Ze zijn zo leuk!
En zo fijn om in te kleuren!!




De blauwe achtergrond is gemaakt met Distress Oxide inkt.
Verder heb ik cardstock van papicolor gebruikt.
De gnome is ingekleurd met copic markers en faber castell polychromos potloden.


Fijne dag,

 

1 opmerking:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Ditta, zo een schattig gnoompje die al een kerstboom gescoord heeft..
    TOP!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!