Volgers

Pagina's

zaterdag 6 juli 2019

Oceans of love



We zijn weer thuis van een paar heerlijke weken vakantie.
Na een jaar waarin ontzettend veel gebeurd is, waren we echt wel aan een vakantie toe.
We hebben deze weken op een kleine camping in Limburg door gebracht.
2 1/2 week heerlijk weer gehad, afentoe zelf te warm.
Als echt Nederlander kan ik niet zo goed tegen zulke hoge temperaturen....
Helaas was ik vergeten om wat kaarten in te plannen op Blogger, dus jullie hebben er een paar tegoed.




Deze kaart staat als voorbeeld op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Ik heb een digi van Dr Digi House of Stamps gebruikt, Wilbur The Wale.
Zij zijn een van de sponsers deze maand!
Wilbur is ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van First Editions, Beyond the Shore.

******



En deze kaart heeft als 3de reminder voor de uitdaging van juni op de blog gestaan.





Deze digi is van Bugaboo stamps, Nurse Maragret, hurt a little.


Fijn weekend allemaal,





1 opmerking:

  1. Mooie kaarten Ditta.
    Vooral de vis vind ik super.
    Goed kunnen relaxen op je vakantie ?
    Daar hoef je niet ver weg voor te gaan, zeker niet als het in eigen landje ook mooi weer is.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!