Volgers

Pagina's

dinsdag 16 juli 2019

Cadeau kaart



Met deze cadeau-kaart wil ik meedoen met de challenge bij Creatief met Craft Sensations.
Het is een hele uitdaging dit keer.
Had alleen de patroontjes gekregen, en de rest zelf "uitgedokterd".....






Er is plaats voor theezakjes, waxinelichtjes en merci chocolaadjes.






Ik heb zwart en wit cardstock gebruikt en het designpapier komt uit het blokje Florals vintage.




Op de voorkant is een vakje voor een tag gemaakt.
De bloemen zijn gestempeld en uitgesneden met malletjes uit een oude serie.





2 opmerkingen:

  1. Deze is wel heel erg super!!!
    Daar zou ik ook heel graag de patroontjes van hebben, zou je me die willen sturen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!