Volgers

Pagina's

maandag 18 februari 2019

Roly poly chef pie




Gistermiddag heb ik deze kaart met kok gemaakt.
M'n lief was mountainbiken met onze zoon en ik doe veel, maar mountainbiken....echt niet!
Dus heb ik in het zonnetje, in m'n hobbykamer, zitten kleuren, knippen en plakken.






En daar is deze leuke vent met pie het resultaat van.
Hij is een digi van Bugaboo stamps, roly poly chef pie.
Met deze kaart wil ik mee doen met de Stella says sketch uitdaging bij Catch the bug challenge.


Fijne avond,



3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat jij lekker je hobbykamer in kon! Met een heel leuk resultaat! Super kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met deze leuke chef-kok.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij Catch the Bug!
    Nancy GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de laatste freebie van Bugaboo hebt gebruikt voor je kaart met de schets van Stella Says Sketch. Hij is heel leuk geworden. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!