Volgers

Pagina's

woensdag 20 februari 2019

Be Challenged februari




Deze kaart heb ik gemaakt voor een echtpaar dat volgende week 60 jaar getrouwd zijn.
Nu weet ik zeker dat ze dit bericht niet zien, helaas is mevrouw opgenomen in een verzorgingscentrum.
En meneer woont noodgedwongen alleen...
En hij komt vast niet op blogger, laat staan op een kaartenblog.
Dus met deze kaart wil ik ze toch feliciteren!




Ik heb het februari patroon gebruikt van Be Challenged.




Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij Be Challenged. (FB)


Fijne dag nog allemaal,




1 opmerking:

  1. 60 jaar getrouwd, wat bijzonder. Wel verdrietig dat ze niet bij elkaar kunnen wonen. Deze kaart doet ze vast goed, hij is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!