Volgers

Pagina's

dinsdag 26 september 2017

Sunburst kerstkaart



Hier is weer eens een kerstkaart.
Deze heb ik gemaakt voor een van de dames van m'n kaart cluppie.
Vorige week hebben we daar een Sunburst kaart gemaakt, en haar vraag was of ik die ook in een kerstversie kon maken.
En dat kan toch....




Ik heb cardstock gebruikt van papicolor en linnenkarton.
Het oplegvelletje is gemat op zilverkarton, alleen is dat niet goed zichtbaar op de foto.





Het 3D plaatje is van Amy design.

Fijne dag allemaal,


3 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit kerstkaartje Ditta, leuk zo die sunburst techniek en het plaatje past er perfect bij...schitterend in deze blauwe kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Deze techniek is zo mooi en het plaatje past er prachtig bij. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met deze techniek. Mooi plaatje ook!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!