Volgers

Pagina's

woensdag 13 september 2017

So special



Enige tijd geleden kreeg ik de opdracht om voor iemand babykaartjes te maken.
Dus heb ik er een aantal voor haar gemaakt.
Allemaal verschillende, waar onder deze:






Het afdrukje is een stempeltje van Wild Rose Studio, Bunny with Teddy.
Ingekleurd met copic markers.




Onlangs heb ik ook deze leuke tekstlabeltjes gekocht bij Lilly of the Valley.
Het zijn digi's, dus kan ik ze op elke maat afdrukken die ik maar wil.

Het designpapier is van MD, Spring time.
Ronde mal van de action.
Strikjes mal van Creative Expressions.

Fijne avond allemaal,



3 opmerkingen:

  1. Ooohhh Ditta wat een super schattig babykaartje heb je gemaakt...zo een lief stempeltje erop en die heb je ook zooooo mooi ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super.
    Ik vind dit kaartje zo schattig met dit lief plaatje.
    Labeltje en het strikje ook erg leuk.
    Heel mooi gemaakt Ditta.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!