Volgers

Pagina's

zondag 24 april 2016

Good friends are like stars...



Wat een weertje vandaag, echt knutselweer!
Naast felle opklaringen, vallen er flinke buien met regen, hagel en een erg koude wind....

Vandaag heb ik deze kaart te laten zien.
Geinspireerd door een kaart van Jolanda Bergmans....






Dit is 1 van m'n lievelings teksten....zo mooi!
Hij is van Fiskars, Friends forever Quotes.




De bloem is van MD, LR0406.

De vierkante mal en de randen zijn van Noor.
De cirkel mal is van Crealies, CLDR11.
Het design papier is van Joy Crafts, Budding Spring.
En het craft papier is van Papicolor.


Fijne zondag allemaal, ik ga er een lekkere knutseldag van maken!




2 opmerkingen:

  1. Prachtig wat een mooie kaart! Geniet van je knutseldag! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en een mooie tekststempel heb je gebruikt.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!