Volgers

Pagina's

zaterdag 9 april 2016

Borduurkaart.




De nieuwe uitdaging op de Creaine Challenges blog, is weer geplaatst, maak een borduurkaart met een patroontje van onze nieuwe sponser, Karins Creations
Heb je geen patroontje van haar, kan je die opvragen bij Ine (creaine@gmail.com)
 Er zijn weer hele leuke prijzen te winnen.



Dit is mijn voorbeeldkaart.



Het afdrukje is van Bugaboo Stamps, Oval Roses.
Deze keer heb ik hem ingekleurd met Chameleon stiften.




Dit prachtige borduurpatroon is van Karins Creations.
En is door haar ter beschikking gesteld!


Door een stomme fout bij het opslaan, vrijdagmiddag, is deze post zaterdag niet geplaatst.
Dat was wel de bedoeling, maar ja als je niet op het knopje "publiceren" druk, dan gaat tie het ook echt niet doen....

We hebben, Sandra, Sylvia en ik, 2 heerlijke dagen op de stempelbeurs in Nijkerk gehad.
1 dag kijken en kopen, 1 dag de workshop's volgen.
En wat hebben we weer leuke dingen gezien ( ssssttt en gekocht sssssttt)
Hele gave workshop's van Stampin Up gedaan, leuke ideetjes verzameld voor m'n eigen kaartcluppie.
Volgend jaar komen we weer!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!