Volgers

Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

Mannenkaart, Speciaal voor jou....




Van de week heb ik de nieuwe Joy special gekregen.
Daarin stonden hele leuke voorbeelden voor mannenkaarten.
En net als bij veel medekaartenmaaksters is dat nou niet echt mijn ding...
En toch werd ik door die voorbeelden geinspireerd!






Ik heb de vuurtoren van de stempelset"seashore" gebruikt.
En papier uit het bijpassend designpapier.
Ingekleurd met m'n faber Castell potloden.






Stempelset en design papier van Joy! Design.
Cardstock van Papi color, en Core'dinations.
Ronde mal van Noor!, rond 2 6003/1002.
Hoekmal van Noor!, Franse lelie 6002/0136.
Ankertje MD, LR0232.
Plak parels, touw en brads.


Wens iedereen een heel fijn weekend!!


6 opmerkingen:

  1. Dit is een hele mooie mannenkaart! Knap gemaakt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje! Gaaf stempeltje.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie, stijlvolle mannenkaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt Ditta.
    Eenvoud is en blijft in mijn ogen mooi!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!